Digital Innovation Company

Case overview

  • Kampania realizowana bez ograniczeń czasowych
  • Klient: Europejski lider rynkowy w dostarczaniu rozwiązań UX
  • Kampania w oparciu o zaproponowaną przez nas listę firm do targetowania
  • Grupa docelowa w oparciu o stanowiska na poziomie co najmniej managerskim związane z marketingiem, sprzedażą, bądź operacjami

Brief

Jeden z największych i najbardziej innowacyjnych Software House’ów w Polsce potrzebował wsparcia w realizacji swoich ambicji w kampaniach zagranicznych.

Jako Horizon Marketing z dumą pełnimy tam rolę „doładowania” do zespołu marketingu i odciążamy go od obowiązków w zakresie realizacji strategii demand generation oraz ABM

Nasze podejście

W momencie pojawienia się Horizon Marketing zależało nam na odpowiednim przygotowaniu się do realizacji kampanii. 

Zaczęliśmy od strategii i zbadania komitetów zakupowych, następnie wraz z wewnętrznym zespołem poprawiliśmy analitykę oraz wdrożyliśmy HubSpot CRM aby przyspieszyć pracę na leadach oraz mieć możliwość obserwacji przepływu leada na kazdym etapie.

Kampanię głównie realizujemy w LinkedIn Ads, jednak do tego dochodzą również inne kanały, głównie w celach remarketingu.

 

Wdrożony został tutaj model klasycznego Demand Generation, więc pierwsze miesiące kampanii to były głównie działania brandingowe.

Jednocześnie wraz z wewnętrznym zespołem contentu wypracowaliśmy coraz to nowe treści, które agresywnie dystrybuowaliśmy wśród ICP klienta. Wyniki okazały się zdumiewające

 

 

Wyniki

pierwsze 6 miesięcy – 46 leadów -> średnio 7,66 leada miesięcznie
7-10 miesiąc – 57 leadów -> średnio 14,25 leada miesięcznie
11-12 miesiąc – 55 leadów -> średnio 27,5 leada miesięcznie
13 miesiąc – 122 leady

I to wszystko w ramach tego samego budżetu, więc można przyjąć koszt leada na tym samym poziomie

100+

Leadów miesięcznie po wdrożonej metodologii demand generation

$1 000 000

Wartość jedneko z kontraktów

3x

Wzrost firmy