Warunki Współpracy

Praca w marketingu to ciągłe kompromisy i znajdowanie wspólnej płaszczyzny pomiędzy dwoma światami, jakim jest Biznes i Online Marketing. Jednak są pewne zasady, których twardo się trzymamy, aby móc jak najlepiej dla Ciebie pracować

Nie konkurujemy ceną

Horizon Marketing nie chce prowadzić konkurencji na poziomie cenowym. Wierzymy, że osiągnięcie pewnego stopnia jakości jest uzależnione od jego ceny. Dlatego staramy się nie negocjować naszych cen, aczkolwiek, mamy kilka płaszczyzn, od których jest uwarunkowana cena i może ona być obniżona, zależy to od:

– Poziomu rozwoju biznesu

– Działalności non-profit

– Dopasowania zakresu pracy z nami

-Zniżka na umowy długoterminowe

 

Nie rozliczamy się za wynik

Nie angażujemy się w rekompensatę ze względu na wynik. Chociaż może to się wydawać świetnym i bezpiecznym sposobem podejścia do pracy z klientem, to w przypadku współpracy długofalowej jest ona oparta na dużej nieufności.

 

Zdajemy sobie sprawę, że nawiązanie z nami kontaktu może przynieść wiele niewiadomych, dlatego  Horizon Marketing zawiera 45 dniową klauzulę wycofania się ze współpracy we wszystkich naszych kontraktach. Jeśli nasza wspólpraca nie jest tym, na co liczyłeś, możesz dać nam znać w ciągu pierwszych 45 dni

 

Nie tolerujemy agresywnego zachowania 

Jako klient Horizon Marketing, możesz oczekiwać że nasz stosunek do Ciebie będzie oparty na empatii  i szacunku. Tego samego oczekujemy od Ciebie.

 

Jeśli ktoś z naszego zespołu będzie czuł dyskomfort pracy z Tobą poprzez agresywne zachowanie, będziemy próbowali wyjaśniać takie sytuacje i jeśli sytuacje będą się powtarzać, zakończymy współpracę.