Horizon Marketing został zaangażowany jako strategiczny partner, którego zadaniem było wsparcie klienta w realizacji międzynarodowej kampanii marketingowej. Nasza współpraca rozpoczęła się od gruntownej analizy potrzeb i wyzwań klienta. Kluczowym krokiem było zdefiniowanie Ideal Customer Profile (ICP) oraz stworzenie strategii komunikacji, która miała na celu dotarcie do decydentów na poziomie managerskim, odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż oraz operacje.
Nasze działania koncentrowały się na wykorzystaniu LinkedIn Ads jako głównego kanału promocji, wspieranego przez inne działania remarketingowe. Dzięki wdrożeniu HubSpot CRM, zautomatyzowaliśmy procesy zarządzania leadami, co umożliwiło bardziej efektywne śledzenie wyników kampanii na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Pierwsze miesiące kampanii były poświęcone budowaniu świadomości marki, zgodnie z modelem demand generation. Wspólnie z zespołem contentowym klienta, stworzyliśmy i dystrybuowaliśmy treści, które trafiały w potrzeby i oczekiwania komitetów zakupowych. Nasze podejście pozwoliło na dynamiczny wzrost liczby generowanych leadów, co przełożyło się na spektakularne wyniki.