Dołącz do zespołu Horizon Marketing

Chcesz rozwijać swoją karierę w dynamicznym, innowacyjnym, a przede wszystkim bardzo luźnym i po prostu ludzkim środowisku? Jesteś kreatywny, ambitny i gotowy na nowe wyzwania? Horizon Marketing to miejsce, gdzie Twoje talenty znajdą odpowiednie zastosowanie!

Blog - Elements Webflow Library - BRIX Templates
team image

Jak wygląda proces rekrutacji?

W Horizon Marketing wierzymy, że proces rekrutacyjny to nie tylko okazja do znalezienia najlepszych talentów, ale także moment, w którym kandydaci mogą dowiedzieć się więcej o sobie i swoich umiejętnościach. Dlatego każdy etap naszej rekrutacji jest starannie zaplanowany i zawsze kończy się przekazaniem Ci szczegółowego feedbacku, niezależnie od wyniku.

1

Aplikacja online

Pierwszym krokiem jest wypełnienie formularza aplikacyjnego. Prosimy Cię o przesłanie swojego CV oraz odpowiedzi na kilka pytań, które pomogą nam lepiej zrozumieć Twoje doświadczenie i motywację do pracy w Horizon Marketing. Na tym etapie warto podkreślić swoje dotychczasowe osiągnięcia oraz umiejętności, które mogą przydać się w naszej agencji. Na ten etap będziesz musiał(a) poświęcić około 5 minut.

2

Zadanie rekrutacyjne

Po przeanalizowaniu aplikacji, wybrane osoby zaprosimy do wykonania krótkiego zadania rekrutacyjnego. Zadanie jest zawsze dostosowane do specyfiki danego stanowiska i odzwierciedla rzeczywiste wyzwania, z którymi możesz się spotkać w codziennej pracy. Przeanalizujemy Twoje podejście do problemu, kreatywność oraz skuteczność proponowanych rozwiązań. Na ten etap będziesz musiał(a) poświęcić między 30, a 60 minut.

3

Rozmowa kwalifikacyjna

Jeśli pomyślnie przejdziesz etap drugi (czego bardzo Ci życzymy!), zaprosimy Cię na bardziej szczegółowe spotkanie, które odbędzie się online. Na tym etapie będziesz miał okazję porozmawiać z naszym CEO oraz specjalistą. Skupimy się na omówieniu Twoich doświadczeń zawodowych, projektów, które realizowałeś, oraz tego, jak widzisz swoją rolę w Horizon Marketing. Ten etap zajmie około 45 minut.

4

Decyzja i oferta pracy

Po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, nasz zespół dokonuje ostatecznej oceny wszystkich kandydatów. Niezależnie od wyniku, każda osoba otrzyma od nas informację zwrotną. Jeśli zdecydujemy się na współpracę z Tobą, przedstawimy Ci ofertę pracy, która będzie obejmować warunki zatrudnienia, wynagrodzenie oraz inne szczegóły dotyczące Twojej roli w Horizon Marketing.

Oferty pracy

Szukamy marketingowego ogarniacza – osoby, która pod okiem doświadczonych członków zespołu będzie zdobywać wiedzę i doświadczenie, by w przyszłości samodzielnie koordynować pracę specjalistów oraz współpracować z klientami.

Praca w pełni zdalna

Pełny etat

Horizon Marketing to jedna z pierwszych agencji w Polsce, która kompleksowo wdraża metodologię Growth i Demand Generation. Działamy jako zewnętrzny zespół marketingowy dla naszych klientów – patrzymy holistycznie na wszystkie procesy związane z marketingiem i sprzedażą, a nie tylko włączamy reklamy.

Praca w pełni zdalna

Pełny etat