Jak pomogliśmy zwiększyć liczbę wypełnionych ankiet w kampanii ABM dla klienta SaaS B2B

Na rynku B2B SaaS, kluczem do sukcesu jest precyzyjne targetowanie oraz angażowanie kluczowych decydentów. Nasza agencja, współpracując z klientem z branży SaaS, zrealizowała zaawansowaną kampanię Account-Based Marketing (ABM), która nie tylko przekroczyła oczekiwania, ale również podwoiła zakładane wyniki. Dzięki naszej strategii, klient osiągnął ponad dwukrotnie wyższy poziom konwersji, wzmacniając swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Wyzwania

  • Dotarcie do wąsko wyspecjalizowanych komitetów zakupowych w branży IT na kilku rynkach europejskich.
  • Skuteczna komunikacja wartości płynącej z wypełnienia ankiety.
  • Optymalizacja kampanii pod kątem budżetowym przy jednoczesnym skalowaniu konwersji.
Cel

Cele

  • Pozyskanie minimum 50 wypełnionych ankiet od decydentów w firmach IT.
  • Zbudowanie i realizacja precyzyjnej kampanii ABM skierowanej do konkretnych stanowisk w firmach na pięciu rynkach europejskich.
  • Stworzenie wartościowego contentu, który jednocześnie generuje leady.

W czym dokładnie pomogliśmy?

Dla naszego klienta, firmy SaaS B2B oferującej oprogramowanie do optymalizacji kosztów, zrealizowaliśmy kampanię ABM skierowaną do komitetów zakupowych w firmach zajmujących się tworzeniem oprogramowania na rynkach Węgierskim, Rumuńskim, Polskim, Chorwackim i Bułgarskim.

Kampania opierała się na współtworzeniu raportu dotyczącego zarządzania finansami w firmach IT. Unikalnym elementem tej kampanii było zaoferowanie uczestnikom spersonalizowanego raportu, który porównywał ich firmę na tle konkurencji.

Nasze działania obejmowały prospecting, budowanie lejka komunikacyjnego oraz realizację kampanii PPC z wykorzystaniem LinkedIn Ads. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu oraz stałej optymalizacji, kampania osiągnęła imponujące wyniki.

Faza I
Faza II
Faza III

Wyniki

  • 223 konwersje, czyli kliknięcia w formularz ankiety.
  • 110 wypełnionych ankiet, co oznacza nawiązanie bliższych relacji z kluczowymi decydentami.
  • Ponad dwukrotnie przekroczony cel kampanii, który zakładał pozyskanie 50 wypełnionych ankiet.

Osiągaj podobne wyniki

Zarezerwuj bezpłatną konsultację i sprawdź jak to robimy w Horizon Marketing!

Dziękujemy za wiadomość. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

porozmawiajmy!

Chcesz osiągnąć podobne wyniki? Działajmy!

Nie czekaj na kolejną okazję, która może się nie powtórzyć. Wypełnij formularz kontaktowy już teraz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby umówić spotkanie.

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wiadomość. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe!
Oops! Something went wrong while submitting the form.