Prowadzimy kampanie dla

Dlaczego Warto robić Google Ads?

Prowadzisz biznes i potrzebujesz leadów albo sprzedaży w swoim sklepie?
Prawdopodobnie chcesz zacząć z reklamą, masz niewielki budżet i zastanawiasz się gdzie go ulokować? Jednym z Twoich pierwszych wyborów powinien być właśnie Google Ads.

Dlaczego?
Ponieważ w przeciwieństwie do Facebooka tutaj ODPOWIADASZ JUŻ NA INTENCJĘ ZAKUPOWĄ. To oznacza, że nie musisz tej intencji budować. Użytkownik już w niej jest. On chce coś kupić. Chce wybrać jakiś produkt/usługę i wystarczy mu się z nim pokazać! To oznacza, że tak naprawdę pomijasz pierwsze etapy lejka marketingowego i pozyskujesz tych, którzy są już najbliżej zakupu.

Czy to nie jest najlepsza opcja na start? Oczywiście,
Gdyby to było takie proste, to każdy by to robił i osiągał sukcesy. Zamiast tego, ciągle słyszę – „Google Ads nie działają”, „W Google Ads przepaliłem cały budżet”. Powiem Ci coś. To nie wina narzędzia, tylko kwestia umiejętności. 90% osób, które mają złe doświadczenie z Google Ads ustawiały kampanie „na automaty”, czyli oddały kontrolę Google a na koniec miesiąca okazywało się że nie ma ani budżetu ani sprzedaży.

Oddając kontrolę Google, oddajesz władzę algorytmowi i tu powiem Ci coś w tajemnicy: ALGORYTM NIE ROZUMIE SPECYFIKI TWOJEGO BIZNESU!!!! Jeśli nie „nakarmisz go” odpowiednimi danymi, on sam będzie się karmił tym, co ma. Czyli „klikaczami” – użytkownikami Google Ads, którzy klikają w reklamy (wydają Twój budżet), a następnie wychodzą ze strony.

Czas dogadać się z algorytmem Google Ads.
Zobacz jak go przeszkolić, żeby dostarczał Ci to, co chcesz. O tym właśnie jest ten kurs

Naucz się prowadzić własne Adsy i Adsy swoich klientów!

Jestem Mateusz Baranowski i od 10 lat pomagam firmom rosnąć dzięki skutecznym kampaniom reklamowym. Jestem właścicielem Horizon Marketing, firmie która zajmuje się prowadzeniem kampanii PPC w Google Ads oraz na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Obsługujemy setki tysięcy zlotych budżetów naszych klientów i dzięki naszym działaniom klienci są w stanie uzyskiwać spektakularne rezultaty, jednocześnie zmniejszając koszty reklam.

Swoje doświadczenie zdobywałem przez 10 lat, pracując dla największych i najbardziej renomowanych agencji oraz domów mediowych w Polsce. Miałem przyjemność współpracować z najlepszymi specjalistami Google Ads i kampanii PPC w Polsce i Europie. Podczas pracy w agencjach wraz z osobami z moich zespołów pomogliśmy setkom przedsiębiorstw – od małych biznesów lokalnych, przez duże organizacje B2B, aż po ogromne biznesy e-commerce. Od pierwszego dnia, w którym zacząłem pracować nad kampaniami Google Ads, czułem, że wiedza o tworzeniu skutecznych reklam w ekosystemie Google powinna być bardziej dostępna – podobnie jak znajomość praktyk i metod pracy marketerów.

Umieściłem w nim całą esencję mojej 10-letniej nauki i praktyki w pracy dla setek klientów. Sprawdź, czego możesz się ode mnie nauczyć!

Co zyskasz, inwestując w kurs Google Ads od SEMhackers?

check icon

Nauczysz się obsługi algorytmów jak specjalista Google Ads!

check icon

Poznasz proces tworzenia reklam od A do Z które gwarantują Ci pierwsze pozycje na stronie Google.

check icon

Poznasz sekretne metody optymalizacji, które poznałem od INŻYNIERÓW ALGORYTMU GOOGLE ADS

check icon

Nauczysz się optymalizować reklamy i zwiększać ich skuteczność.

check icon

Nauczysz się analizować dane, na podstawie których zrozumiesz co robi algorytm i odpowiednio nim sterować

check icon

Będziesz gotowy do obsługi dowolnego konta Google Ads z dowolnej branży.

Co o kursie sądzą absolwenci?

"Kurs pomógł mi wdrożyć się w temat e-commerce. Zrozumiałem specyfikę działania takich kampanii: od kwestii technicznych aż po praktyczne porady i tipy związane z ustawieniami kampanii i strategią pracy na kontach ecommerce. Po kursie, odbyłem też konsultację 1 na 1, która dodatkowo usystematyzowała moją wiedzę w tym zakresie. Dzięki!" ~ Patryk Janusz

"Jak najbardziej, polecam kurs ponieważ każdy po jego "przejściu" będzie w stanie od 0 stworzyć kampanie reklamowe, które przyniosą zysk" ~ Wojtek

"Kurs poleciłbym wszystkim osobom, które stawiają swoje pierwsze kroki w świecie Google Ads, ponieważ Mateusz tłumaczy wszystkie zagadnienia, które warto znać na początku – nie tylko te podstawowe" ~ Tomasz Grabski

"Spora dawka solidnej praktycznej wiedzy przekazana w jasny i zrozumiały sposób. Bez zbędnego pitu-pitu." ~ Trend kominki

Dla właścicieli firmy lub e-sklepu

W tym kursie znajdziesz całą wiedzę, jaką potrzebujesz, aby zdobywać nowych klientów dla swojego biznesu!

Dla freelancera w branży marketingowej

Zdobądź nowe umiejętności i naucz się działać jak prawdziwy fachowiec! Każda złotówka wydana na kurs zwróci Ci się parokrotnie dzięki optymalizacji budżetów reklamowych klientów!

Dla tych, którzy chcą się przebranżowić

Dobry specjalista Google Ads jest w stanie zarobić nawet 15 000 zł miesięcznie na rękę! Warto zdobyć wiedzę i zacząć pracę w jednym z najbardziej dochodowych zawodów XXI wieku!

Poznaj historie pozostałych kursantów

Michał prowadzi własną jednoosobową działalność w Rzeszowie. Doradza klientom w internecie. Buduje strony WWW oraz prowadzi kampanie w Google Ads. Jest samoukiem i uczy się na własnych błędach.Po nastaniu pandemii Michał zauważył znaczny wzrost zainteresowaniem na usługi Google Ads, co go bardzo ucieszyło, jednak jego wyniki oraz wyniki jego klientów nie były na najwyższym poziomie.To sprawiło, że Michał zaczął przegrywać z konkurencją i klienci odpływali od niego do agencji z lepszymi wynikami. Michał nie miał nigdzie dostępu do wiedzy na temat Google Ads, nie pracował w zespole ani nigdy nie obsługiwał wielotysięcznych budżetów.Nie miał nawet z kim skonfrontować swojej wiedzy. Próbując znaleźć wsparcie, natrafił na kurs Semhackers.pl. Jak sam mi napisał w e-mailu, obniżona wówczas cena zmotywowała go do zakupu kursu.Już w trakcie przerabiania materiału, Michał metodycznie przekuwał zdobywaną wiedzę, ustawiając i optymalizując kampanie Google Ads swoim klientom. I tak tydzień za tygodniem, optymalizował małe rzeczy, od słów kluczowych, do reklam, po odpowiednie ustawienia celów reklamowych i po miesiącu zauważył wzrosty nawet po 200%! Klienci przedłużyli z Michałem umowy i wystawili mu referencje. Michał pod koniec roku 2020 r. podczas pandemii zatrudnił pierwszych swoich pracowników i jego agencja skupia się wyłącznie na Google Ads. Teraz każdy nowy pracownik Michała dostaje polecenie, aby przerobić kurs semhackers.pl! ~ Michał z Rzeszowa

Łukasz, który założył swój sklep internetowy z dronami, bardzo dobrze znał swój asortyment i był w tym specjalistą. Niestety, nie miał pojęcia jak wypromować swój sklep. Wiedział, że istnieje coś takiego jak reklama w Google i zaczął szukać wiedzy na ten temat. Najpierw natrafił na darmowe kursy, szybko je wchłonął i przełożył tę wiedzę na swój biznes.Niestety to nie wystarczyło i pierwszy tysiąc złotych wyłożony z własnej kieszeni nieodwracalnie zniknął. Łukasz zniechęcił się do Google Ads i uznał to za naciągactwo i porzucił plany o promocji swojego sklepu.Po 6 tygodniach stwierdził jednak, że bez reklamy się nie obędzie i znów zaczął szukać materiałów. Tym razem płatnych. Trafił na kurs Semhackers.pl z polecenia jednego ze swoich znajomych.Mając poprzednie doświadczenia, nie chciał wydawać na kurs i reklamę zbyt dużej ilości pieniędzy. Nie dość, że kurs kosztuje 1500 zł, to jeszcze musi wydać kolejne pieniądze na budżet. Postanowił zaryzykować ostatni raz. Kurs przerobił w tydzień i uruchomił swoje pierwsze kampanie, tym razem wiedząc już, jak działają algorytmy Googlea.Łukasz zaczął generować pierwsze dochody i sprzedaż jego dronów urosła na tyle, że producent postanowił dać mu rabat na zakup towaru i ustanowił go autoryzowanym sklepem. Firma Łukasza jest obecnie jedną z wiodących w Polsce. ~ Łukasz z Krakowa

A jaka będzie Twoja historia z kursem SEMhackers?

Kurs doceniło 93,2% kursantów. Dołącz do nich!

DOŁĄCZ DO KURSANTÓW

Moi kursanci pracują m.in. dla:

Agenda kursu jest aktualizowana min. raz w roku, żebyś miał zawsze aktualną wiedzę!

Moduł 1. Wstęp (6 lekcji)

  • Plan Gry
  • Czym jest Google Ads
  • Ile to wszystko kosztuje?
  • Google = Dom aukcyjny
  • Wynik Jakości – Klucz do wszystkiego
  • Twój budżet a budżet Google
  • Gdzie są reklamy Google Ads?

Moduł 2. Tworzenie konta (8 lekcji)

  • Hierarchia
  • Podstawowe ustawienia
  • Języki
  • Odbiorcy – komu pokazują się reklamy?
  • Wstęp do określania stawek
  • Budżetowanie I
  • Budżetowanie II

Moduł 3. Strategie ustalania stawek(7 lekcji)

  • Docelowy CPA
  • ROAS
  • Maksymalizacja liczby kliknięć
  • Maksymalizacja liczby konwersji
  • Lokalizacja na stronie
  • Docelowy udział wygranych aukcji
  • CPC ustawiane samodzielnie

Moduł 4. Pozostałe ustawienia (5 lekcji)

  • Konwersje – wstęp
  • Harmonogram I
  • Harmonogram II
  • Rotacja reklam I
  • Rotacja reklam II

Moduł 5. Rodzaje kampanii (3 lekcje)

  • Dynamic Search Ads
  • DSA – ustawianie
  • Kampania w sieci reklamowej

Moduł 6. Rozszerzenia (11 lekcji)

  • Linki do podstron
  • Objaśnień
  • Informacji w witrynie
  • Połączeń
  • Wiadomości
  • Lokalizacji na stronie
  • Powiązanej lokalizacji
  • Cen
  • Aplikacji
  • Promocji
  • Opinii

Moduł 7. Grupy reklam (2 lekcje)

  • Grupy reklam – teoria
  • Harmonogram II

Moduł 8. Urządzenia & Cross-Device (1 lekcja)

  • Urządzenia & Cross-Device

Moduł 9. Reklamy (5 lekcji)

  • Struktura
  • Zasady wyświetlania reklam
  • Jak pisać reklamy?
  • Reklama – ustawienia
  • Płatności

Moduł 10. Słowa kluczowe (6 lekcji)

  • Teoria
  • Poszukiwanie słów kluczowych
  • Planowanie słów kluczowych I
  • Planowanie słów kluczowych II
  • Organizacja słów kluczowych
  • Negatywne słowa kluczowe

Moduł 11. Typy dopasowań (5 lekcji)

  • Przybliżone
  • Przybliżone z modyfikatorem
  • Do wyrażenia
  • Negatywne typy dopasowań

Moduł 12. Praca na słowach kluczowych (5 lekcji)

  • Traffic Sculpting
  • Raport wyszukiwanych haseł
  • Listy negatywnych słów kluczowych
  • Research słów kluczowych
  • Planer słów kluczowych

Moduł 13. SKAGI (4 lekcje)

  • SKAG - wstęp
  • Czym jest SKAG
  • SKAG panel
  • SKAG optymalizacja

Moduł 14. Tworzenie struktury (2 lekcje)

  • Tworzenie struktury
  • Używanie edytora Google Ads

Moduł 15. Wynik jakości (3 lekcje)

  • Więcej o wyniku jakości
  • Obliczanie ad ranku
  • Kiedy można zignorować wynik jakości?

Moduł 16. Remarketing (3 lekcje)

  • Tworzenie tagu remarketingowego
  • Tworzenie list odbiorców
  • Tworzenie kampanii remarketingowej

Moduł 17. Remarketing dynamiczny(2 lekcje)

  • Konfiguracja pliku produktowego
  • Tworzenie kampanii dla remarketingu dynamicznego

Moduł 18. Google Shopping

  • Shopping lekcja I
  • Google Merchant Center - Podstawy
  • Ustawianie kampanii shopping
  • Hierarchia
  • Priorytety
  • Wykluczenia
  • Intencja zakupowa + połączenie priorytetów i wykluczeń
  • Optymalizacja feedu produktowego
  • Smart shopping
  • Wskazówki optymalizacyjne

Moduł 19. SemHackers - najlepsze praktyki (6 lekcji)

  • Jak optymalizować kampanie B2B?
  • Optymalizacja CTRu
  • Pisanie reklam – najlepsze praktyki
  • Jak obniżyć CPC?
  • Najważniejsze wskaźniki Google Ads
  • ABM marketing – wstęp

Moduł 20. Bonusy (6 lekcji)

  • Śledzenie konwersji
  • ROI vs ROAS
  • Ustawianie stawek CPC bez historii (wkrótce)
  • Ustawianie konwersji za pomocą Google Tag Managera
  • Ustawianie konwersji za pomocą Google Tag Managera II
  • Ustawianie konwersji za pomocą Google Tag Managera III

Moduł 21. Aktualizacja 2022

  • Zmiany w dopasowaniach
  • Zmiany w reklamach
  • Co znika?
  • Pozostałe zmiany

Moduł 22: Performance max: Intro

  • Czym jest performance max?
  • Framework performance max
  • Jak działa algorytm Google?

Moduł 23: Pmax: Dostarczanie danych do algorytmu

  • Najlepsze praktyki śledzenia konwersji
  • Najlepsze praktyki dla sygnałów odbiorców
  • Parametry remarketingowe
  • Import konwersji offline

Moduł 24. Pmax: Budowanie struktur kampanii

  • Ustawianie struktur dla ecommerce
  • Ecommerce: Brandowa kampania zakupowa
  • Lead gen: Struktura dla B2B
  • Zaawansowana struktura B2B
  • Różnice pmax między B2B a B2C

Moduł 25: Pmax: Zasoby

  • Jak szybko tworzyć reklamy?
  • Najlepsze praktyki dla reklam
  • Najlepsze praktyki dla obrazów
  • Najlepsze praktyki dla treści

Moduł 26: Pmax: Optymalizacje

  • Praca na szczątkowych danych
  • Ecommerce: Najlepsze praktyki dla feedu produktowego
  • Ecommerce: Optymalizacja feedu produktowego
  • Optymalizacja negatywnych słów kluczowych
  • Ecommerce: Optymalizacja kampanii
  • Optymalizacja URLi
  • B2B Leadgen: Optymalizacja kampanii
  • Optymalizacja stawek i budżetu

15 godzin skondensowanych materiałów wideo

26 modułów tematycznych

120 lekcji

10 lat doświadczenia zawartych w jednym, kompleksowym kursie

93% zadowolonych kursantów

14 dni na zwrot kursu

- Dożywotni dostęp do platformy z dowolnego urządzenia podłączonego do sieci oraz certyfikat po ukończeniu kursu.
- Dodatkowe narzędzia do pracy nad kampaniami Google Ads!
- Możliwość skonsultowania się ze mną mailowo!
- Gotowe rozwiązania i schematy działania do wdrożenia u Ciebie lub u Twoich klientów!


Branża FMCG
: Sklep meblowy. W momencie przejęcia konta ROAS wynosił ok 500%. Obecnie jest to ponad 1000%

Po pierwszym miesiącu współpracy z klientem z branży farmaceutycznej, zaczęliśmy skalować jego biznes. Wyniki są świetne:

Branża finansowa – wzrost liczby wniosków o finansowanie o 424%:

Branża turystyczna – w nawiasach są zmiany w ujęciu procentowym, które zaszły na przestrzeni kwartałów – po rozpoczęciu współpracy ze mną:

Najczęściej zadawane pytania

Kup teraz!

Ten kurs jest KOMPLETNY. Po jego ukończeniu otrzymujesz wystarczającą wiedzę, aby skutecznie prowadzić działania reklamowe w Google Ads!

Cena kursu to 297,00 zł 1897,00 zł

KUP TERAZ!